- Ποια είναι η πολιτική περί Επιστροφής & Αποζημιώσεων?
- Μπορεί να ακυρωθεί μια παραγγελία/αγορά?
- Πόσος καιρός χρειάζεται για να ακυρωθεί μια παραγγελία/αγορά?
- Γιατί δεν έχει υπάρξει ακόμα επιστροφή/αποζημίωση παρόλο που έχουν περάσει αρκετές ημέρες?
Πολιτική περί Επιστροφής & Αποζημιώσεων
Εκτιμούμε τους πελάτες μας και προσπαθούμε να τους παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
Όλα τα προϊόντα μας έχουν δοκιμαστικές εκδόσεις, έτσι ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως όλες τις λειτουργίες τους πριν προβούν σε παραγγελία/αγορά. Προτείνουμε στους χρήστες να αποκτήσουν και να επεξεργαστούν τη δοκιμαστική έκδοση του προγράμματος που τους ενδιαφέρει από την επίσημη ιστοσελίδα μας. Δεν υπάρχει ουσιαστικά καμία λειτουργική διαφορά μεταξύ δοκιμαστικής και πλήρους έκδοσης, εκτός από το υδατογράφημα, την περιορισμένη χρονική διάρκεια, κτλ.
Με το που γίνει μια παραγγελία, το λογισμικό μας σύστημα αποστέλλει αυτομάτως τον κωδικό εγγραφής στη διεύθυνση email σας. Κατόπιν, μπορείτε να συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε το προϊόν χωρίς περιορισμούς. Ωστόσο, εάν δε μείνετε ικανοποιημένοι από το προϊόν, ο κωδικός δεν μπορεί να επιστραφεί ή να ακυρωθεί. Μπορείτε εάν θέλετε να κάνετε αίτηση για πλήρη επιστροφή/αποζημίωση κατόπιν σύμφωνης γνώμης μας, αλλά και πάλι θα σας συνιστούσαμε να λύσετε το όποιο πρόβλημά σας σχετικά με το προϊόν μας με την ομάδα υποστήριξης που διαθέτουμε, πριν προβείτε σε αίτηση επιστροφής/αποζημίωσης: Λάβετε online βοήθεια στην επίσημη ιστοσελίδα της Apowersoft.
Η Apowersoft παρέχει Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων Εντός 30 Ημερών. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να δικαιολογηθεί και να εγκριθεί υπό τις παρακάτω συγκεκριμένες προϋποθέσεις και μόνο εντός 30 ημερών μετά τη μέρα της παραγγελίας/αγοράς του προϊόντος. Με το πέρας των 30 ημερών δε μπορούμε να εγγυηθούμε για την επιστροφή των χρημάτων σας.
- Μη συμβατότητα hardware που είναι εγκαταστημένο στον υπολογιστή σας με το λογισμικό μας, η οποία συμβατότητα οδηγεί σε μη σωστή λειτουργία του λογισμικού κι αδυναμία επίλυσης του προβλήματος από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε.
- Οποιαδήποτε άλλα σημαντικά τεχνικά προβλήματα που θα αναφερθούν εντός 30 ημερών (από την παραγγελία) και δεν θα μπορούν να επιλυθούν.
- Λανθασμένη παραγγελία προϊόντος, η οποία μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο προϊόν που εμπεριέχεται στην λίστα προϊόντων μας.
- Σε περίπτωση διπλής χρέωσης λόγω προβλημάτων διαδικτυακής-εμπορικής πλατφόρμας τρίτων.
- Το προϊόν δεν κατάφερε να φτάσει τις απαιτήσεις, όπως αυτές περιγράφηκαν στις ιστοσελίδες μας, έντυπα πωλήσεων ή διαφημίσεις.
- Αδυναμία λήψης ή ανάκτησης κωδικού εγγραφής παρά τη βοήθεια εκ μέρους της ομάδας τεχνικής υποστήριξης που διαθέτουμε.
Διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης επιστροφής/αποζημιώσεων στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Αλλαγή γνώμης σχετικά με την αγορά του προϊόντος, χωρίς να δοθεί καμία σχετική δικαιολογία σχετικά με την ακύρωση της αγοράς/παραγγελίας.
- Τα προϊόντα δεν κατάφεραν να φτάσουν τις απαιτήσεις των πελατών, οι οποίες όμως απαιτήσεις ποτέ δεν συμπεριλήφθησαν στις σελίδες των προϊόντων μας, τα τεχνικά χαρακτηριστικά ή άλλες επίσημες πηγές προώθησης των προϊόντων αυτών. Συνιστούμε στους πελάτες μας να διαβάζουν προσεκτικά την περιγραφή και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε προϊόντος και να χρησιμοποιήσουν τη δοκιμαστική του έκδοση πριν προβούν σε αγορά του προϊόντος.
- Ζητήματα σχετικά με απάτες πιστωτικών καρτών ή μη εγκεκριμένης αγοράς. Η Apowersoft δεν προβαίνει σε απευθείας εκτέλεση της πληρωμής σας, αλλά το κάνει με τη βοήθεια της Avangate, γνωστής παρόχου ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε αυτή την περίπτωση, η έγκριση της πληρωμής δεν γίνεται από εμάς. Από τη στιγμή που μια παραγγελία έχει περαστεί και ολοκληρωθεί, δεν μπορεί να αντιστραφεί. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση η Apowersoft μπορεί να σας βοηθήσει να έρθετε σε επαφή με την Avangate για περαιτέρω βοήθεια.
- Τα προϊόντα που αγοράζονται από τρίτους ή από συνεργάτες δεν αποζημιώνονται από εμάς. Σε αυτή την περίπτωση σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με αρμόδιο του μέρους από όπου αγοράσατε το προϊόν. Ωστόσο, ακόμα και σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επικοινωνήσετε με το σωστό μεταπωλήτη.
- Αγορά λάθος προϊόντος και γρήγορη αγορά από άλλη εταιρία χωρίς να επικοινωνήσετε μαζί μας για υποστήριξη.
- Ζητήματα σχετικά με την λειτουργία των προϊόντων μας χωρίς να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης που διαθέτουμε ή χωρίς να μας παρέχετε συγκεκριμένες κι αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με σφάλματα που παρουσιάστηκαν και σχετίζονται με τα προϊόντα μας.
- Αίτηση επιστροφής χρημάτων ενός προϊόντος το οποίο εμπεριέχεται σε πακέτο λογισμικών.
- Αδυναμία λήψης κωδικού, χωρίς όμως να χρησιμοποιηθεί πρώτα ο οδηγός Επανάκτησης Κωδικού Εγγραφής που παρέχουμε.
Για να κάνετε αίτηση επιστροφής/αποζημιώσεων, παρακαλώ εισάγετε τον Avangate λογαριασμό σας και ακολουθήστε τα βήματα. Με το που εκδοθεί επιστροφή/αποζημίωση, η συγκεκριμένη άδεια απενεργοποιείται αυτόματα. Σε αυτή την περίπτωση:
Απεγκαταστήστε πλήρως και αφαιρέστε το λογισμικό μας από τον υπολογιστή σας.
Μπορεί να ακυρωθεί μια αγορά/παραγγελία?
Σε περίπτωση που γίνει δεκτή η αίτησή σας για πλήρης επιστροφή/αποζημίωση, όπως αναφέρεται στους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις, τότε μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας.
Πόσος καιρός χρειάζεται για να ακυρωθεί μια αγορά/παραγγελία?
Η Apowersoft προβαίνει σε επιστροφή/αποζημιώσεις εντός 3-7 εργάσιμων ημερών, ενώ η ακριβής διάρκεια εξαρτάται από την μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε. Μπορεί κατά τη διάρκεια διακοπών/αργιών να χρειαστεί περισσότερες μέρες, αλλά όχι περισσότερο από 20 μέρες. Εάν δεν λάβετε την επιστροφή/αποζημίωση εντός 20 ημερών από την έγκρισή μας, τότε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να εξακριβώσετε την πρόοδο της υπόθεσής σας.
Ειδικές περιστάσεις κατά τις οποίες δεν μπορούμε να εγκρίνουμε επιστροφή χρημάτων.
Αν αγοράσατε το πρόγραμμα από το Amazon, Ebay, App Store και άλλες third-party πλατφόρμες, δεν έχουμε τα δικαιώματα να εγκρίνουμε την επιστροφή, και πρέπει να απευθυνθείτε στη πλατφόρμα από την οποια αγοράσατε το πρόγραμμα.
Η Παραγγελία μέσω του App Store θα χρεωθεί με 30% φόρο πλατφόρμας από την Apple, παρακαλώ δείτε τις λεπτομέρειες για αίτημα επιστροφής χρημάτων:
https://support.apple.com/el-gr/HT204084
Αν το αίτημα επιστροφής σας απορριφθεί από το App Store, μπορείτε ακόμα να καταθέσετε αίτημα επιστροφής χρημάτων σε εμάς για το 70% της πληρωμής.
Γιατί δεν έχει υπάρξει ακόμα επιστροφή/αποζημίωση παρόλο που έχουν περάσει αρκετές ημέρες?
Σε περίπτωση που εκδώσαμε επιστροφή/αποζημίωση για σας, αλλά δε την λάβατε ακόμα, τότε αυτό μπορεί να συμβαίνει λόγω των παρακάτω:
a. Εξαιτίας Σ/Κ ή αργιών ή διακοπών
Σε αυτές τις περιπτώσεις η διαδικασία επιστροφής/αποζημιώσεων μπορεί να αργήσει περισσότερο από το συνηθισμένο, όμως όχι περισσότερο από 20 ημέρες.
b. Έχει αιτηθεί αντιλογισμός χρέωσης
Με το που αιτηθεί αντιλογισμός χρέωσης, το ποσόν θα ‘παγώσει’ από τον εκδότη της κάρτας, τράπεζα, Paypal ή άλλες χρηματο-πιστωτικές υπηρεσίες, έως ότου η ετυμηγορία του αντιλογισμού χρέωσης έχει καθοριστεί και αποσαφηνιστεί. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον εκδότη της κάρτας ή τη τράπεζά σας για να μάθετε περισσότερα για την πολιτική τους περί αντιλογισμού χρέωσης.
Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή απορίες ή γενικότερα πρόβλημα στην κατανόηση κάποιων θεμάτων σχετικά με τα προϊόντα και τις πολιτικές μας, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε τις όποιες απορίες και προβλήματά σας.